Sommerferie


Nå er det lenge siden det har vært aktivitet på denne bloggen. Jeg har jammen tatt sommerferie,- tror jeg.
Jeg kan minnes at jeg som barn i de glade og optimistiske 70 åra, hadde lange og varme sommere. Deilige morgener der jeg gikk barføtt ut i duggvått gress, slang meg opp i hammocken og hørte på reiseradioen. Lyder fra en grønn curer....
For en tid siden kom CC cowboys ut med en sommerlåt ved navn Hammock som fikk meg til å minnes, og jeg hadde lyst på en ny hammock! Håper vi alle i familien får like stor glede av den nye anskaffelsen. - å vugge frem og tilbake... og ta tilbake den langsomme tiden vi ser så lite til i hverdagen.

1 kommentarer:

FIOLINEBLOG sa...

Deilig!
så godt å se og høre om gode tider fra 70 tallet og skal undre meg på om vi rett og slett opplevde det beste ti året?
igjenskap stemninger og legge til rette for gode opplevelser for deg og dine i sommer Britt!
Midtsommerklem fra fioline:)