Utforming på bloggen og nye funn : Netvibes

Ja, ja sånn går det når man møter nye utfordringer og vil ha ny templates. Mange gadgets og linker gikk tapt i forsøket, så da er det bare å begynne på nytt. Dumt å ikke ta kopier over til en annen blogg før jeg byttet html kodene i malen. Men sånn er det når man har kommet inn i denne tørre å våge kulturen i læringsprosessen. Det ene fører det andre med seg. 
Den som intet våger intet vinner er det noe som heter.....
Jeg starter med ny frisk etter hvert som oppgavene blir ferdig på skolen. Må bare reflektere ferdig først. 
Etter å ha jobbet i gruppe i et halvt år har jeg erfart å lære gjennom stimulerende samspill. En av gruppemedlemmene mine har fortalt meg om netvibes. En side der jeg kan organisere alle mine ulike medlemskap og kontoer, blogger, facebook osv som jeg har på nett. Du kan se mer om hva dette innebærer nedenfor. Dette tenker jeg å lære meg før jeg starter på skolen igjen til høsten...





0 kommentarer: