Mantra

Innimellom alle prosjekter er det godt å bare sitte med småting og prøve ut ideer, som for eksempel å lage smykker. Jeg hadde et sviapparat som jeg hadde lyst til å prøve igjen.... og kjøpte meg noen trearmebånd... fordi jeg ville skrive ned noen mantra - å ha med meg og på meg.... Jeg har laget noen prøver og fortsetter vel utover høsten. Jeg har heller ikke blitt lei makrame enda, så jeg lager fortsatt noen smykker på den måten. Knytteteknikk er en gammel teknikk som er verdt å opprettholde kunnskap om. Skal lage duodji også fordi Steinerskolen jeg var på i vinter fikk det jeg laget som prøve til undervisningen jeg hadde med dem.... De er kjempefine og litt hippieaktige... både smale og brede... kommer om litt ut på bloggen.. trur eg...




4 kommentarer:

FIOLINESBLOG sa...

HALLOISEN:)
jammen har du vært kreativ i ukene som har gått, morsomt å se!
Duken var kul...... passer til en rødvinskveld og den?
klem:)

Bien sa...

Ja, gjerne en rødvinskveld ....

Linetoppen. sa...

Da kommer jeg også.........he he he

Så flotte armbånd du lager!!
Du vet jeg liker den duken KJEMPEGODT!!

Hilsen Linetoppen

FIOLINESBLOG sa...

http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5325167