Hva kommer først, - høna eller egget?

For jeg sa at jeg skulle lage en plan, men så måtte jeg skrive logg fra yrkespraksis først.... Det tar sin tid. - og dermed ble det plutselig forskjøvet en dag eller to. I morgen skal jeg nemlig på utstilling til vår veileder på skolen. Hun stiller ut i hjelpefengselet i Hønefoss. På veien dit skal vi innom en annen utstilling der fokuset er på gjenbruk. Kunsthåndverkerne i Bærum lager smykker av materialer vi ikke først tenker på til det formålet. Det gleder jeg meg til.
Så da ble det tirsdag kveld før arbeidsplanen kommer på plass:)
Men det er deilig bare å gå rundt svanger med mange gode ideer. Å ha en egen idemyldring inni mitt eget hode. Drømme meg bort uten begrensninger der realiteten ikke trenger være til stede.
En skikkelig god følelse!

1 kommentarer:

FIOLINESBLOG sa...

nå er jeg spent!........svangerskapet kan jo ikke vare så lenge?
fioline:)