Kroppsmaling


Igor Meyer er norges fremste kroppsmaler.- Jeg lar meg inspirere. Fytterakkern så bra.
Tenk å få til noe sånt med maleskrinet! Han er selvlært foredragsholder og har skrevet bok.
Du finner mer om ham på hans egne sider HER .
Han sier som mange andre at:


"Problemet for de fleste av oss er ikke at vi sikter for høyt og bommer,

men at vi sikter for lavt – og treffer."


Så jeg velger å drømme og tenke plan A. Hva om jeg klarer å få det til? Det hadde bare vært fantastisk gøy å få snakke med Igor.... Først må jeg lage en arbeidsplan. Så er jeg klar:)



3 kommentarer:

FIOLINESBLOG sa...

oho:)
nå er du igang ser jeg!!!! spennende:)
fiolineklem!

Linetoppen. sa...

Fy flate så godt igang du er!!!!
Dette er spennende tanker fra Kolbotn!!
Gleder meg masse til å følge prosessen!!!
Hilsen Linetoppen

Igor Meyer sa...

Googlet navnet mitt - og fant dette fra 2009..! Moro. Bare å ta kontakt! ;)
Igor Meyer.