Tuppetur til Hønefoss

Så bar det videre til Hønefoss fengsel. Vi ble litt urolige en stund da første kontor vi kom til var:

Hadde hønene forvillet seg? Vi trodde vi ble midlertidig innsatt og fikk tildelt en:

Det hele ble nesten for virkelig da vi fikk se gulvet der føtter hadde tråkket både frem og tilbake mange ganger....




Vi ser humoristisk på situasjonen! Det er et morsomt hus, med en lokal historie.
- Faktisk fikk vi en opplevelse av gode energier. Kan det være at vi ikke har noe uavklart med lovens lange arm? Et trivelig hus for kulturelle innslag.

Vi er kommet til den egentlige grunnen for besøket... Vår veileder stiller ut.
Lille Gitte som jeg har linket til mine blogger. Hun stiller blant annet ut vesker. Dette er hun forøvrig veldig god til. Vakre vesker med kontraster, en liten tilhørighet og personlighet. Hun har en kjærlighet til Matruskaer, gjennom bilder, der hun lag på lag skaper et nytt inntrykk. Hun har også laget smykker av dem:)










Til slutt må jeg bare si at tuppene hadde med seg en liten "røver" En skikkelig blid og aktiv en. - Han likte også Babuskaer!




2 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

Så morsomt å se at dere har vært i Hønefoss i dag. Det gleder meg stort å høre. Fine bilder: ) Fint innslag med artig start av hva som møtte dere når dere kom frem.

Flotte smykker. Jeg skal til Sandvika og se før jeg skal sitte vakt i fengselet i morgen: )

Bien sa...

Ja, dette har vært en fin dag:) Vi møtte en veldig hyggelig vakt der i dag som var tidligerelærer på Blaker. Kjempe morsom måte å henge opp veskene på! Likte hendene.