Jeg har hørt at avdempet blått er sommerens og høstens trend


Ola er her igjen, arbeidskaren som jeg aldri blir lei;)
Min trofaste venn...
Jeg lapper sammen gammelt vennskap og det blir som nytt,
- og vips så kom det jammen noen nye ideer.





Har du lyst til å lage en glidelåsrose?
Se hvordan en gavepakke rose er laget ved å ta den fra hverandre.
Jeg trer glidelåsen på en stoppenål når jeg folder glidelåslengdene i buer,
og bruker bjørnetråd for å sy den sammen i midten.
Til slutt lager jeg en liten rull av den ene lengden.
Denne syr jeg fast til rosen med noen sting i nederkanten.
For dekor fester jeg fast noen perler jeg liker;)
Lykke til !

2 kommentarer:

anne - moseplassen sa...

Glidelåser er virkelig noe som kan brukes til det mest utrolige :D Fin rose du har laget der :) Og slitt olastoff har jo sin helt egne sjarme da :D

Bien sa...

Det er jo morsomt hva man kan få ut av gamle klær som blir kjøpt på loppis;)