Praktisk arbeid mellom skriverier og andre hverdagsgleder

Jeg kommer stadig tilbake til det å kunne utnytte det lasset av tekstiler som til stadighet bygger seg opp i huset.... av en eller annen merkelig grunn jeg ikke kan forklare.
Mon tro om det er Tusseladden som glemmer det igjen når han er på besøk?
Har kommet over en gammel longs som ikke lengre er i bruk.
Jeg har slikt og gjøre
jeg har slikt å føre....
- Hva kan det bli av den?

Hvis sommerbluser skal kunne tas i bruk litt tidlig i sesongen
hadde da vært fint med noen løse ermer?
- med heklet blondekant?
Ikke tar det lang tid å få det ferdig heller.
Akkurat det er viktig for tiden.
Har ikke tålmodighet.
Må se raske resultater

NÅ!

-Og sånn ble det








2 kommentarer:

FIOLINESBLOG sa...

Fine:)
Tine Solheim 2:)

Linetoppen. sa...

KJEMPEFIIIIINT!!!!
Gleder meg til å se den i bruk!

Hilsen Linetoppen