Det må være noe galt med sikringsboksen!

Som jeg strever med å forstå oppgaven.
Det er akkurat som om det er feil i strømtilførselen.
Lyset går av og på i et spenna renn uten kontroll!
Jeg vil jeg vil - men jeg får det ikke til...
Hvordan skal jeg finne strukturen?
Hva kommer først
- høna eller egget?

Det minner meg i grunnen på at det er påske;)
Kanskje på tide med en liten pause i all tankevirksomhet.
Muligens vil det klarne bilde noe
Det er i hvertfall håpet...

Tror den nye filmen Alice in wonderland vil gjøre meg godt.
God film;)


3 kommentarer:

FIOLINESBLOG sa...

:) ta deg en velfortjent pause,kamerat!
du trenger vel å "lande" litt tenker jeg........
God påske:)
klem

Bien sa...

...eller mener du Strand(e) litt...he he

Bien sa...

Den var akkurat så kul som jeg håpet, og i 3D! Johnny Depp ruler i sin tolkninger av odde figurer. Jeg elsker det;)