Å kaste seg ut i det ukjente


Fra Hjerter til hjerte
er en overraskende gave fra en god venninne.
Det skal følge meg på mitt nye eventyr
for å få meg til å holde fokus:
Jeg vil ha med meg hjerte i det jeg gjør!

-Så nå er det med

skrekkblandet fryd

jeg kaster meg ut i det ukjente landskapet.
Jeg skal prøve å starte min egen bedrift.

Jeg har lenge gått og fundert på hva jeg skal bli når jeg blir stor....
Det er på tide å høre på magefølelsen...
Etter 3 år på Hiak føler jeg behovet for å kjenne på kroppen
og forstå hva det vil si å drive egen bedrift.
Hele studiet mitt på HiAk handlet om endring og utvikling.

Jeg liker lyden av ordet gründer og entreprenørskap

Ideutvikling
kreativitet
mål
motivasjon

Men hva betyr disse ordene og hva vil det si for MEG?

På veien til en forretningsplan og et firma
vil jeg bruke denne bloggen til å dele mine tanker og erfaringer i prosessen.
Blir det et firma, - jeg har ihvertfall "noen" ideer

4 kommentarer:

Ella sa...

Det blir spennende å følge med på hva som kommer, gleder meg.
Hvis ikke du klarer dette er det ingen som klarer det.Lykke til.

Bien sa...

Tusen takk Ella:) Det er spennende tider! Godt å høre fra deg. Jeg har mange planer, håper at de kommer ut i handling.

Linetoppen. sa...

Jeg er HELT enig med Ella. Jeg har troen på deg og dine tanker. Vi trenger sånne som deg.

FIOLINESBLOG sa...

Go Britt,GO<3