Heldiggrisen meg:)


Jeg har et luksusproblem...
Akkurat nå har jeg så mange forskjellige ting å gjøre
at jeg var nødt for å begynne å tenke på 

PLANLEGGING

Jeg har derfor gått til anskaffelse av en ny 
årsplanlegger

Det MÅTTE bli en med kloke ord og mye farge


Jeg er så glad i Paulo Coelho og hans LIVSVISDOM.
Det er godt å ha med seg noen ord på veien gjennom dagen 
når jeg sitter alene å jobber.

Jeg siterer fra Mars sidene i boka, som jeg trenger nå:

"Å elske det man gjør forvandler slaveri til frihet"
                    
Det tror jeg på:))

- Og for å gå videre på uka vil jeg ta med dette:

" Han trengte vingene.
De viser oss fantasiens grenseløse horisonter, 
de bærer oss til våre drømmer,
de fører oss til fjerne steder.
Det er vingene som gjør det mulig for oss 
å bli kjent med våre medmenneskers røtter, 
og lære sammen med dem"

                                                                                              ( Seierherren står alene)


På torsdag blir det kvinnovasjonskonferanse i Halden.
Jeg gleder meg, - og har trua!


0 kommentarer: