Idéprosesser i Sanserike

Først må jeg legge inn et bilde som har gitt meg
 en god og energifull start på dagen!
Bildet er tatt ute på tur,- aldri sur:)





Inne i mitt hode er det maaaaaange tanker: 

Glade - Lette - Kreative 

og noen litt mer Strukturerte....

Dagen i dag startet med å jobbe med hjemmeside og logo.
Det er ikke så lett når jeg har så mange valg.
 Hvilke farger, fonter, formateringer, rullgardinmeny eller ikke
...og så videre...og videre...og videre...
Men jeg vet hva jeg ikke vil og det er jo noe:)

Etterpå fikk jeg besøk av en kreativ og praktisk venninne.
Det resulterte i enda flere kreative idéprosesser.
Dermed ble det litt praktisk arbeid med min 
gamle OG nye maskin.

Det er morsomt å lage noe taktilt og effektfullt 
til å ha utenpå det jeg lager av store ting....

KJEMPEGØY!!



1 kommentarer:

FIOLINESBLOG sa...

ååååå for en fantastisk energi det kom ut av dette blogginnlegget, min venn<3
fiolineklem