Min første forsendelse pr post!



Her om dagen stoppet ikke postbudet ved postkassen da han skulle levere posten.
Det ringte på døren, og der stod han med en pakke,- til meg? Nå ? Så fort?
Jeg bestilte jo i går ettermiddag....
Jeg har fått min første bedriftspakke, og blir litt barnslig glad her jeg sitter i 
mitt lille vinterhagekontor. 

Jeg er så heldig at jeg har fått låne 
en gammel Astor knappemaskin med tilbehør, 
og måtte jo bestille overdel og underdel for å få slått noen knapper:)
Jeg MÅ jo ha egne knapper til kjoler og bluser og skjørt og...

Så morsomt å prøve seg på gamle ferdigheter:)

6 kommentarer:

FIOLINESBLOG sa...

Bien, jeg er KLAR:) Knappeklar!
Du så spennende dette blir. Flinke du:)Lykke til med alle prosjektene og planene dine fremover:) Heier på deg!
Fiolineklem.

Bien sa...

Så bra du er klar! Jeg også:))

Velkommen til min kreative verden sa...

Jeg følger spent med: ) Er det ikke gøy med knappemaskin? Jeg gleder meg til å se.

Bien sa...

Veldig morsomt med knappemaskin:) Har startet med 2 str. Jeg har latt meg inspirere da vettu:)

Anonym sa...

tramadol no rx legal buy tramadol mexico - tramadol dosage labrador retriever

Anonym sa...

buy phentermine online without prescription buy phentermine 37.5 no prescription - buy phentermine k 25