Utvikling av sansestimulerende produkt



ENDELIG 


har jeg fått tak i innholdet til produktet mitt!!
- Og det til en ganske så mye bedre pris enn det første stedet jeg henvendte meg til.
(Kr 450,- pr kg pluss moms er jo helt drøyt når jeg trenger fra 5 - 10 kg pr produkt!!)

Jeg forstår nå at det gjelder å ha is i magen av og til:)

Det er utrolig hvordan tilfeldigheter leder til positive hendelser.
I tillegg til "vareprøver" har jeg fått en god adresse og et firma som importerer varen til Norge.

Nå må jeg bestemme meg for det ytre materiale.... Hva skal det lages av?
- og prisen? Jeg vil jo at det skal være mest mulig naturlig...


Dagen i dag 


har gått med til en bytur for å kjenne på ulike stoffer... 
ble ikke innkjøp til produktutviklingen, men til kjoleprosjektet.


Stadig ny inspirasjon! 


Denne kjolen ble påbegynt, men ikke ferdig.
Nydelig natursilke i kjolen 
Silkeorganza i to ulike farger ble kjøpt inn i dag.
Har noen tanker om hvordan den skal bli:)








Jeg holder på med mange forskjellige prosjekter om gangen.
Jeg jobber etter humør og innfallsmetoden om dagen.




En 
bluse og et underskjørt 
er snart ferdig:





0 kommentarer: