Visjon!



Et frø er sådd


I dag har jeg jobbet mer med forretningsplanen. Det kommer stadig nye tanker om hvem jeg kan samarbeide med og hva jeg skal ha med av tilbud. Jeg ønsker å bruke all opparbeidet kompetanse innen aktivitørfaget og yrkesfaglærerutdanningen, pluss mine praktiske ferdigheter og erfaringer. Paraplyen for mitt firma er sansene og derfor har jeg en foreløpig visjon.... 


Min visjon for mitt firma er:


Trivsel og helse gjennom sansestimulering!



Helse på grønn resept er supert:) Jeg ønsker å ha med både produkter, informasjon og undervisning innen mitt fag. Dette begynner å ta litt mer form... jeg gleder meg til veien videre.

2 kommentarer:

Linetoppen. sa...

Jeg blir glad når jeg leser dette!
Jeg gleder meg sammen med deg til fortsettelsen!

Hilsen Linetoppen

Bien sa...

Takk:)))