Det ble en GOD dag:)



Det handler om å strekke ut en hånd....
som gjør at jeg kjenner jeg får mot til å gå videre...
- Det ble et godt møte med Borg Innovasjon!
Så får vi se om flere har trua:)

Det kjennes bra å møte noen som hører på hva jeg sier, - og snakker konstruktivt rundt min ide.
Jeg håper at dette bringer med seg like positiv energi videre i utviklingen. Jeg er i hvertfall ett skritt lengre, og har fått hvite hva jeg bør ha fokus på. Dette var vel noe jeg visste på forhånd, men godt å få det bekreftet. Det er en lang vei å gå, men med en person å forholde seg til, som sier konkret hva de kan bidra med eller ikke er flott for meg. Jeg tror på det jeg gjør, og det er fint om andre også tror jeg har noe å bidra med:) Uansett utfall har jeg lært masse på veien. Det betyr at jeg snart er klar for å legge ut undersøkelsen, og gjøre klar noen flere og andre produkter, så kan jeg ta kontakt med steder for å prøve det ut! Det blir spennende å se om det gjør en forskjell. Jeg må først satse på ett av produktene og en kundegruppe for å klare å gjennomføre planen. Den har nå blitt noe endret etter møtet, godt med innspill fra andre.

Lørdag var jeg helt vill og gal... det ble en ny maskin.... og det uten å ha tjent en krone i eget firma... men jeg kaller det en investering i fremtiden;) Jeg kan bare glede meg over å ha en maskin som virker og som ikke plutselig og helt uventet slutter å fungere... med fatale error. Takk til deg min gode velgjører her hjemme for at du også tror på meg og bidrar til at jeg kan få det til ;)

0 kommentarer: