Markedsundersøkelse i Sanserike




Alle drømmer vi vel om en god natts søvn, men ikke alle oppnår dette hver natt. 

Kanskje er det ofte at vi ligger lenge våkne, eller vi våkner midt på natten uten å sovne igjen. Hva tenker vi på? Hva gjør at kroppen ikke vil lystre, men ligger 10 cm over madrassen? Det kan være fryktelig frustrerende, og jeg tror ikke jeg er alene om å ha det på den måten. Dette skjedde meg - ofte, og ble starten på min reise for å finne ut av hvordan jeg skulle bedre min søvn.
Det finnes mange veier til Rom og den jeg har funnet er ikke nødvendigvis det rette for alle. Selv har jeg erfart at søvnen blir bedre når jeg kombinerer metoder. Som aktivitør er jeg opptatt av stimulering av HELE sanseapparatet. Vi mennesker er både hode OG kropp i ett. Når  hjernen er overaktivert er det kanskje lurt å få det ut gjennom kroppen. Det er viktig å stimulere hele sanseapparatet.

Å ta hensyn til:

 tanke - følelse - handling

Teorien er så enkel som at: når kroppen aktiveres sender den signaler til hjernen, som igjen produserer stoffer slik at kroppen spenner av.

For å etablere meg og lage en reel forretningsplan trenger jeg å ha en markedsundersøkelse på mine produkter og firma. Det er ikke lett å lage spørsmål. Jeg tror jammen dette er en egen utdanning også:) - MEN jeg lærer masse på veien... å stille gode spørsmål kan være en utfordring... Hva er relevant for meg å vite? Skjønner du hva jeg spør om? Kommer du til å tenke deg om eller vil du bare krysse av uten mål og mening? Det finnes mange spørreundersøkelser, og av erfaring er det lett å styre unna... vil folk ta seg tid til å svare? Hvordan kan folk vite at det er et behov hvis produktet ikke eksisterer enda?


Setter stor pris på om du vil delta på undersøkelsen: 

Den finner du HER 


Hva mener du om min spørreundersøkelse? 
Kom gjerne med innspill!

2 kommentarer:

FIOLINESBLOG sa...

hei Bien:)

produktet trenger ikke være på markedet for å skape et behov:)
opplysningen og fokuset omkring problemet søvn og mulige veier ut av uføret pirrer!!!!
gleder meg til å følge fortsettelsen Bien,klem

Bien sa...

Så bra å høre fioline!