Om å vaske ut jula



Jeg er ikke av den sorten som starter julen i begynnelsen av desember. 
Det er veldig hyggelig å gjøre det, men jeg rekker det som regel ikke... derfor liker jeg å ha jula etter gammel Norsk tradisjon til 13. eller 20. dag jul...

Før jeg vasker den ut vil jeg gjerne dele noen bilder av min jul.
Det er nå amaryllisen min blomstrer på sitt vakreste... og englene, - de er med meg fra år til år!
Bordet mitt er fortsatt pyntet til fest,
- og det er nå jeg gleder meg til å bruke noen av gavene jeg fikk:)
Deilige såper med nydelig duft

Rosmarin og lavendel

Den ene er fra et lite såpekokeri i Tjodalyng,
deres hjemmeside finner du HER


Tulipanene fikk jeg når jeg var på et lite besøk på Kalnes på fredag.
- En veldig hyggelig overraskelse.
Det er alltid koselig med blomster;)






0 kommentarer: