Rykk og napp:)



ET GODT NYTT ÅR! 
- Fylt av mange stjerneskudd!
Det skal det absolutt bli:) 
Hva venter på meg der ute i år?
- I hvertfall mange god konsertopplevelser,
mye praktisk arbeid...
og mange hyggestunder med familie og venner.
Det MÅ det bli:))


Ja, her inne kan man si at jeg jobber etter rykk og napp metoden;) Jeg kommer godt i gang - så havner jeg langt ut... igjen og igjen. Nå har jeg klart å jobbe frem en markedsundersøkelse siden før jul. Den skal nå finjusteres og gjøres litt mer visuell, også skal jeg legge den ut på en nettbasert survey tjeneste. Jeg håper at noen vil svare da:) Jeg trenger din mening for å komme videre i mitt arbeid med etablering. Jeg tenker å legge undersøkelsen ut på nett, men hvor? Både til Hvermannsen og eller til konkrete forum hvor mine produkter er spesielt aktuelle? 
Samtidig som jeg lager undersøkelsen, jobber jeg med å produsere produktene som jeg skal prøve ut. Virker det sånn som jeg tror? Kan det lages på den måten jeg vil, med de materialene jeg vil. Jeg har vært i kontakt med mange forskjellige instanser. Noen svarer ikke på mine henvendelser, hvorfor ikke? Det er litt rart... Vil de ikke selge? Hva må jeg gjøre annerledes? Jeg fortsetter å jakte:)


I morgen skal jeg til Borg Innovasjon.- DET blir spennende å høre hva de har å si:)
Må forberede meg - også jeg som har en MAC som svikter... huff og huff... ser ut for at jeg MÅ kjøpe meg en ny. Det passer litt dårlig akkurat nå, men men. Jeg lukker øynene og drar kortet!
- og gleder meg til morgendagen.





3 kommentarer:

FIOLINESBLOG sa...

Hei Bien:)
Er du en travel bie som surrer omkring for å finne den STORE blomsten!!!!Spent på å høre om dine prosjekter,må oppdateres snart!Dette klarer du så bra,legg undersøkelsen ut på facebook da vel? Lag en egen side for den,som privat arrangement feks? send til utvalgte venner i lukket forum?
fiolineklem
kaffebaren?

Bien sa...

Ja, du vet, en bie flyr flittig fra blomst til blomst:) Trenger da en som vet å ha fokus på målet: Den store blomsten som kan gi nektar! Kanskje er Fiolen en slik blomst å lande på ? Det går jo mot sommer;) - kaffe er også en slags nødvendig nektar? - Jeg vil gjerne ha påfyll. Takk for gode innspill, min blomstrende venninne;)

Bien sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.